Toimitusehdot

Toimitustavat

Toimitus on maksuton yli 30€ tilauksiin.
Alle 30 € tilauksiin lisäämme 5,90€ toimituskuluja.

Toimitus tapahtuu postipakettina, SmartPOSTilla tai Matkahuollon Lähellä-pakettipalveluna.

Postipaketit noudetaan postin toimipisteistä, Smartpostit pakettiautomaateista.
Matkahuollon Lähellä-pakettipalvelun noutopaikkoina toimivat Matkahuoltojen lisäksi Suomen Lähikauppa Oy:n
Siwa-, Valintatalo- ja Euromarket-kaupat.

Lähes kaikki toimituksemme saadaan toimitukseen heti tilauspäivänä tai seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika on normaalisti n. 2 – 3 arkipäivää.

Tilaaminen ja maksaminen

Tilaaminen onnistuu verkkokaupassa www.gazoz.fi
Ei sähköposti tai puhelintilauksia.

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Osuuspankki, Nordea, Aktia, Danske Bank ja S-Pankki sekä luottokortit Visa ja Mastercard.
Tilaus onnistuu myös Klarna Laskulla.
Kaikki tilaukset tulevat meillä Klarna Checkouttin kautta, vaihdot ja palautukset käsittelemme klarnalla.

Kysymyksissä sinua auttaa gazoz@gazoz.fi tai soittamalla arkisin klo.08:00 – 15:00 numeroon 045 14 62 816

Palautukset ja tuotteen vaihtaminen

Normaalihintaisen tuotteen vaihto / palautus on veloitukseton.
Poisto / tarjoustuotteella on vaihto-oikeus, joka on maksuton.
Jos poisto / tarjoustuote palautetaan kokonaan veloitamme tästä 15€.

Tuotteet tulee olla käyttämättömiä ja niiden tulee olla alkuperäispakkauksessa,
Palauttaminen tulee tapahtua 14 päivän kuluessa ostotapahtumasta.

Jos palauttamasi tuote ei ole enää myyntikuntoinen
Eli tuote on pesty, likainen, tuoksuu, tai siinä ilmenee käytön merkkejä jos tuotteen alkuperäispakkaus ei ole mukana tai tuotteen tägit ovat irti tai puuttuvat niin veloitamme asiakasta 15 € aiheettomasta palautuksesta, tällöin tuote halutessasi lähetetään sinulle takaisin.

Jos olet palauttamassa / vaihtamassa tuotetta, noudatathan seuraavia ohjeita, kiitos.

Laitathan paketin sisälle tilauksen mukana tulleen palautuslomakkeen mitä olet palauttamassa tai vaihtamassa sekä lisää yhteystietosi:
Nimi, puhelinnumero ja osoite ja mahdollisesti myös tilausnumerosi.
Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen, laita vaihtotuoteen nimi, väri ja koko, huomioithan myös, että tuotetta ei välttämättä enää ole.

Lähetä paketti asiakaspalautuksena

Osoitteeseen: Doroff Oy, Maistraatinportti 4, 00240 Helsinki.
ASIAKASPALAUTUS
Postin palautuskoodilla: 645 515.
Matkahuollon palautuskoodilla: 9513230.

Palautus tulee tehdä vain näillä koodeilla ja silloin se on sinulle maksutonta.

Palautuksesta saat itsellesi kuitin/ lähetystunnuksen, säilytä se niin pitkään,että palautuksesi on käsitelty.

Lähetystunnus on sinulle tärkeä, jos pakettisi häviää niin näemme, että olet postittanut sen ja voimme yrittää selvittää paketin kulkua ja jos pakettisi hukkuu niin voimme hakea korvauksia postilta.

Paketti palautuu Itellan kautta 2-4 arkipäivässä ja käsittelemme palautuksia pikimiten, kun saamme paketin.

Reklamaatio tapaukset

Jos tuotteessasi ilmenee reklamaatio, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi havaittuasi vian.

Asiakaspalvelun yhteystiedot:
Sähköposti gazoz@gazoz.fi
Arkisin ma-pe klo: 8:00-15:00 puh: +358 45 146 2816

Noutamattomat paketit

Noutamattomista paketeista veloitamme 15,00€ mikäli asiakas ei ole ilmoittanut meille, että ei voi noutaa pakettia.
Noutamattomat paketit palautuvat meille automaattisesti toimipaikkapalutuksena.

Maksu Visa tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa tai MasterCard-korteilla, Doroff Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Klarna AB (556737-0431) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna AB ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.